fbpx

Gadżety Reklamowe

1. Zapytanie ofertowe – wszystko zaczyna się od przekazania nam informacji i ewentualnej specyfikacji produktów, których Państwo poszukujecie:
    - wskazanie produktów z naszej oferty lub katalogów
    - okazja, na którą przygotowywane są upominki: impreza, prezenty dla pracowników lub klientów, szkolenia itp.
    - grupa docelowa: wiek, płeć, stanowisko itp.
    - szacowana wielkość zamówienia,
    - rodzaj i lokalizacja znakowania

2. Przedstawienie oferty cenowej - kolejnym krokiem jest przedstawienie przez nas oferty uwzględniającej Państwa potrzeby i oczekiwania. Na tym etapie służymy pomocą przedstawiając dokładne informacje o produktach, przesyłając zdjęcia, katalogi oraz w razie potrzeby również doradzamy w trakcie rozmowy telefonicznej lub spotkania z naszym przedstawicielem.

3. Formalne złożenie zamówienia - składacie Państwo w formie pisemnej na podstawie przedstawionej przez nas oferty cenowej. Dostarczacie Państwo również logo w formacie wektorowym (*.cdr) niezbędne do wykonania znakowania.

Zamówienie łączy się z formalnym ustaleniem i zaakceptowaniem kilku kwestii:

    -  Wizualizacja – przed rozpoczęciem realizacji przygotowujemy dla Państwa projekty graficzne (wizualizacje) produktu wraz ze znakowaniem. Każda wizualizacja musi być zaakceptowana przed przystąpieniem do realizacji zlecenia. 
    -  Termin dostawy – jest ustalany w zamówieniu. W zależności od wielkości zamówienia, rodzaju produktów i formy znakowania terminy realizacji wahają się od kilku dni do kilku tygodni.
    -  Sposób dostarczenia zamówienia – polega na wcześniejszym ustaleniu w jaki sposób towar ma być zapakowany i/lub posegregowany. Tego typu informacje muszą być przekazane przed oficjalnym złożeniem zamówienia.
    -  Warunki płatności – każde zlecenie/zamówienie kończy się z naszej strony wystawieniem faktury VAT. Ustalenia wymagają głównie forma i termin zapłaty za realizowane zamówienie. Jeśli nie ma  innych ustaleń to pierwsze trzy zamówienia od nowego klienta zawsze realizujemy ze 100% przedpłatą.

5. Realizacja i dostawa – wynikają z wcześniejszych ustaleń i ich akceptacji wyrażonej w zamówieniu.

6. Obustronne zadowolenie z przeprowadzonej transakcji.

Transport
Paczki wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Przesyłki dostarczane są do Klienta w ciągu 24-48 godzin od dnia nadania przesyłki.
 
Płatności  
Wszystkie podane ceny są cenami netto. Należy do nich doliczyć 23% podatku VAT. Nie akceptujemy kart płatniczych i kredytowych. Istnieją dwie metody płatności - gotówką w trakcie odbioru zlecenia lub wpłatą na konto wg ustalonego terminu płatności.   

Dane do wpłaty:
PROMO Group Marcin Łużny
Pławna, ul. Kasztanowa 20
57-100 Strzelin
Nr konta ING Bank Śląski: 98 1050 1575 1000 0090 7355 1708